2011. szeptember 20.

Ősz NYC-ban

Szösszenetnyi videó a Manhattan hídról:


***

Ma van kedd...gondolkodom gondolkodom. Jajj nagyon elcsúsztam blog írásban..
Múlt hét szerdán volt a szülinapom így gondoltam szervezek valamit hétvégére a lányokkal írtam vagy 15 aupairnek és ebből 10-en vissza is jeleztek, hogy jönnek! Aminek nagyon örültem!
Múlt hét pénteken Mor-al találkoztam az izraeli lánnyal, beültünk a hozzám közeli kínaizóba vacsorázni. Hát már kezd csömöröm lenni a kínitól :)) Mor nagyon aranyos lány de nincs egy szerencsés helyzetben. A host családja nagyszülőknél lakik ahol a nagymama aki mellesleg magyar bizony szereti kézben tartani a dolgokat és nem nagyon engedi Mor-t dolgozni...épp ezért meg gondolom más okok miatt is, a család 3 hónap múlva elköltözik Bronx-ba:(((

Múlt héten egyik délelőtt átmentem Rozihoz Bay Ridge-be. Főztünk borsófőzeléket!!!!És kaptam tőle ajándékokat!!Egy könyvet amiben NYC éttermeit értékelik, ár,minőség stb alapján!Nagyon örültem neki:)




Eve integet:)
Majd hétvégére vásárlást terveztem mivel nem nagyon vannak téli ruhájaim, se egy zoknim se egy kabátom. Az első állomásom a Herald square volt szombaton, visszavittem az egyik farmert a kettő közül, amit még múlt héten vettem az Amarican Eagle-ben. Majd forever21,H&M következett. Szeretek egyedül vásárolgatni, zavar ha más tempójához kell igazodnom én gyorsan felmérem a választékot álltalában ránézésre tudom, hogy illik-e rám vagy sem... Ennek ellenére Rozival összefutottam útközben, kaptam egy sms-t tőle merre járok mit csinálok mert ő épp bent van Manhattan-ben. Így hát összefutottunk és segített nekem kabátot nézni, ami nem volt egyszerű mert ami tetszett nagyon drága volt így maradt a pulcsi vadászat...remélem nem idegeltem ki szegényt:), végre találtam egy jó pulcsit mire kiderült, h abban a színben nincs amiben én szerettem volna..nehéz a kedvemre tenni:D Íme:

szürke, már megint...:))

Mango sorbet után, boldogan:D

Rozítá is boldog már (hotdog)

Herald Square

Tehát egy szürke pulcsival és 3 zoknival gazdagabban, vissza indultunk Rozítával a brooklyn-i életbe. A nagggg szülinapi bulim helyszíne a Tea-Lounge volt, mert olcsó és mert mindenkihez közelebb van mint egy Manhattan-i lebuj. Kicsit korábban értünk oda ezért elkezdtem székeket vadászni, elég cikis volt ott ültünk ketten körülöttünk 4 üres székkel, de kellettek! Sorra érkeztek a lányok, jött 3 idegen lány is aminek nem örültem kezdetben mivel a meghívottak legtöbbje már ismerte egymást és nem akartam "ismerkedős" bulit. Na mindegy...megérkezett az első kör, leültek: és néztek maguk elé:D Na mondom jó buli lesz:))))))))))))))) Lacey-nek közben sms-eztem hol van már, szegény pára gyalog indult neki 1 órát gyalogolt...Mivel kínos csend uralkodott muszáj volt közbe lépnek és megkérdeztem ki hány éves, ki ihat alkoholt ki nem. Páran velem tartottak sörért páran nem. Közben megjött Lacey, Nathali, Adolfina, Lucia akiket vártam és úgy tűnt beindul valami végre:

Rozival

Lacey &Lucia

Adolfina & Judy

Felirat hozzáadása

Én & Lacey


A múlthetem jól telt, Evelyn kezdi megszokni az iskolát. Egyik délután a játszótérre mentünk suli után ahol a fél osztálya ott volt és úgy tűnt van már jó pár barátja. Pénteken már semmi gond nem volt reggel szó nélkül elvittem suliba. Viszont ezen a héten a hétfő tragikus volt, nem akart iskolába menni, mire oda értünk huzott vissza, hogy menjünk haza...Gyorsan kitaláltam, hogy a szörny lehet otthon van ezért menjünk be kérdezzük meg az osztályfőnökét tudja-e merre jár most épp a szörnyeteg. Szerencsére ez használt, bementünk a suliba de ott megint visszakozott, szerencsére a tanárnő segített nekem. Nagyon nehéz neki a beilleszkedés és szerencsém van, hogy még gyermeteg álomvilágban él szörnyek és hercegnők között. Múlt hét vasárnap óta beteg vagyok. Nincs lázam de hol ver a víz hol megfagyok....nagyon nehéz így szörnyeset játszani és folyamatosan lekötni Evelynt de megpróbálok azért 55%-ot adni:)

Fogok csinálni a host lányaimról egy videót már annyi kép gyűlt össze!!!Ágit továbbra is imádom, könnyebben tudom kezelni amióta anyuka már korán elmegy így nincs ott. Édim...jajj majd írok sokat róla de már kezd fájni a fejem. Azért itt egy kép róluk, ez még a Maine-i "izgalmas" vakáció során készült:

Agi & Evelyn



Puszilok Mindekit!
/Csok M.-nek/

7 megjegyzés:

  1. Szia Juca,

    Boldog Születésnapot kívánok!! :) :) Szeretem olvasni a bejegyzéseidet, és a videók is nagyon tetszenek. Nagyon jól bemutatod New York-ot velük. :) :)

    Üdv: Melinda

    VálaszTörlés
  2. Húúú, ennek a videónak olyan jó hangulata volt ezzel a zenével. Köszi, hogy felraktad!

    VálaszTörlés
  3. Boldog szülinapot! :)
    A pulcsid meg nagyon szép! Pirosban nem volt? :P

    VálaszTörlés
  4. Csatlakozom, boldog születésnapot így utólag:)

    VálaszTörlés
  5. Boldog Szülinapot Juca :)
    Nekem is tetszik a pulcsid

    VálaszTörlés