2011. július 20.

"One step up"

Mondhatni kezdek bele szokni a napi rutinba. Hétfő-szerda-péntek kemény nap a többi enyhén szólva lazulás:))
A napot müzlivel kezdem, addigra anyuka meg a lányok fent vannak, elviszik egy röpke sétára a kutyát majd apuka viszi Evelynt a suliba. A reggeli elindulás Ágival mindig nehezen megy, mert anyuka ott van és még nem szokta meg a jelenlétem. 

Tehát első állomásunk minden Ágis napon a játszótér, reggel még mikor nincs túl meleg. Ilyenkor még üres, szinte mi érkezünk először oda. Fel is merült apukában, hogy talán csak mi kelünk fel ilyen korán a környéken. Nem tudom, a fél 7-es kelés nekem bőven megfelel:))
A játszótéren szinte majdnem mindig ugyan az a forgatókönyv: mászóka, vizesblokk, játék-hegy megmászása kb. 6x, pelus csere, megint vizesblokk és a végén hintával zárjuk a reggeli felvonást. A hinta a kedvenc részem, lehet már írtam(bocsi), ilyenkor mindig kivirul az arca és mosolyog, majd pár perc múlva lassan kezd bealudni az ide oda lengéstől. A következő állomás a Prospect Park, ahol alszik  2 órát, vagy 1-et közben juca relaxál és próbál vmi wifit befogni az Ipod-ján haha.

A mai napon különösen meleg volt, lementünk a tóhoz leterítettem a pokrócot és olvastam míg aludt.

Jó a napszemcsim mi? Kellett valami kompozíció...
Egy óra pihi után irány egy újabb játszótér. Leginkább haza mentem volna ilyen melegben, de nem akartam anyukát zavarni mert most gondjai vannak a munkahelyével(tanár és nyáron otthon van), ez nem publikus. Tehát gondoltam itt az ideje megismerni a környék játszótereit jeeeee. Persze Ági mellett nem lehet ülni és olvasni nyugiban a playground-on, mert olyan mászás kényszere van, hogy még a csúszdán se lecsúszik, inkább felmászik. Imádom! De büszke vagyok rá, mert olyan kis merész és hihetetlen egyensúlyérzéke van a hat-hét éves kisfiúk mindig utána mennek, hogy nah majd ők is felmásznak oda, de félúton mindig meggondolják magukat:)))
Ekkora már égetően meleg volt, így próbáltam a vizes blokk felé terelni de persze most nem akart pancsolni. Több veszélyes tényező is akadt, elfogyott a tisztító kendő ami a pelus cseréhez kellett, nem találtam a cipőjét és kezdett hisztisre váltani. Így elmentünk fagyizni ahol még mocskosabbak lettünk. Ekkorra már majdnem 2 óra ami pont megfelelő volt arra, hogy haza induljunk. Hazafelé bementünk a reggeli játszótérre és a cipője ott volt viszont ha már ott vagyunk, muszáj ugye maradni. Kapott 15 percet:)) Majd végre hazaértünk, én már nagyon fáradt voltam. Még 2 órát játszogattunk majd jött anyuka Evelynnel. Meló vége.

Rozi áthívott vacsorára mivel a host családja elutazott 4 napra, így békés környezetben, egy bor társaságában(haha) megvacsoráztunk. Ettünk lencsesalátát! Ti hallottatok már róla??Nincs benne saláta!!:)  De akkor mért lencse-saláta a neve? Rozi jót nevetett gasztronómiai alulinformáltságomon!:)) Majd olyan 11 felé haza indultam. Még mindig félek a metrón, annyira ijesztő!!!!Elhatároztam, hogy csinálok egy fotósorozatot az aluljárókból, folyosókból és peronokból. Rozi metró vonala különösen nagy edzettséget igényel mivel eléggé a föld alatt van. Felvonó nincs, csak a sivár lépcső és nem kevés. Így mire felérek kidobom a fél tüdőm....Azt hiszem, ha Rozihoz sűrűn fogok járni, akkor a kondi bérletre nem lesz szükségem:)

Zárom soraim, holnap laza napom lesz, 4-re megyek Ágiért. Addig...nem is tudom...alszom?:)))

Puszi mindenkinek!

5 megjegyzés:

  1. Szia Juca,
    Tok jo hogy ilyen lelkes vagy, probald minel hosszabb ideig megtartani :) Agi egyensulyerzeket irigylem. Rola is kattints majd par fotot ha tudsz.
    Salatara pelda: franciasalata, krumplisalata, tesztasalata. Ezekben sincs salatalevel, megis igy hivjuk oket :)
    Ja, es ne felj a metron. :)
    Puszik

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Örülök, hogy a jobb lett a kedves és kezded élvezni a dolgot. :) Nagyon jó ilyen pozitív dolgokat olvasni.
    Salátának meg még ott van az orosz hússaláta is. :)
    A szemcsid tényleg nagyon jó!!! Nagyon megirigyeltem amikor megláttam. ;)

    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Halihó!
    Nagyon örülök az elmúlt két bejegyzésnek, tök jó olvasni, hogy ilyen pozitív lettél :-)
    Remélem kezded felfedezni a dolgokat, hogy majd sok mindent megmutogass nekünk :-)
    Ja és vettem Chicago-s könyvet :-)
    Pusz

    VálaszTörlés
  4. Hello Juca!

    Nagyon jó, hogy már ennyire vidáman írsz...öröm olvasni :):)

    Erikával már gyúrunk Chicagóra, nemsokára megyünk...készülj Juca!!!:):)

    Puszi

    VálaszTörlés
  5. szia Juci!

    Nagyon szeretem olvasni írásaidat, élvezettel teszem, és mindig nagyon várom az újabb és újabb írásaidat, képpel együtt :) Örülök, h megtaláltad számításaidat, és h egyre kiegyensúlyozottabb vagy! Ittthon minden rendben, és ahogy mondtad: vigyázok én is magamra! Puszi
    Zsuzsi

    VálaszTörlés