2011. november 14.

Halloween parade+ nover latogatoban


Sajnos a laptopom par hete felmondta a szolgalatot, olyannyira, hogy a kepeim a merevlemezen ragadtak. Nagyon remelem, hogy ha hazamegyek vhogy kilehet menteni majd oket....Uj laptopom van hala az Uramnak. Sajnos ezen nincsenek ekezetek..de ennek ellenere remelem elvezheto lesz a beszamolom:)

Hihetlen ez a varos, az emberek hozzaallasa reakcioi teljesen elteroek az otthoniaktol. Eleg jo kis szociologiai tanulmanyt lehetne irni errol, ha hozzaerto lennek talan irnek is. Itt nem stresszelnek az emberek tudnak mosolyogni es hajnali 1kor is ugy koszonnek el a sarki boltbol, hogy "legyen szep napod". Nem megerolteto es el sem hiszitek mennyire feltudja dobni az embert egy ilyen aprosag. Ha csak ebben valtoznak mi magyarok es a boltokban, metron vagy akar csak egymast kozt elkoszoneskor hozzatennenk ezt a sablonos, agyonragott mondatot, hogy "legyen szep napod" akkor biza lehet sokkal tobbre lehetnenk kepesek..

Ezt a reszt mar joval korabban irtam meg:

Tehat ott tartottunk, hogy Halloween. Szombaton este vegul elmentem a lanyokkal bulizni mivel mar beigertem es nagyon ugy tunt elveszitem a bizalmukat ha nem megyek....Host anykatol(tovabbiakban H.A.) kolcson kaptam a boszorkany kalapjat igy rogtonzott banya lettem. A hely ahova mentunk Brooklyn nem eppen feherek lakta keruleteben volt ezert inkabb taxival mentunk oda. Lacey egyik ismerose szervezett hazi halloween partyt, ugymond black-partyba voltunk hivatalosak ha ertitek. Kicsit kellemetlen volt az elejen mert sok csaladtag es kisgyerek volt ott, de a hazigazda(lacey ismerosenek az anykaja) nagyon kedves volt velunk, beinvitalt, megkinalt minden finomsaggal majd leultunk es nezelodtunk es iszogattunk, majd olyan 11 fele leleptek a gyerekek es vegre oldodott a hangulat, na persze ez az alkogolnak is koszonheto,2 sraccal osszehaverkodtunk es tancoltunk vagy 1ig...tenyleg semmi extra, nem ez volt eletem legjobb bulija. Este mindenki Laceynel aludt es mivel a taxi mar nem vittel haza en is ott maradtam nala ejszakara. Imadom a vendeg szobat naluk, olyan hihhhetettttleeeeenn kenyelmes agyuk van!!!!!!!Mielott lefekudtem vacilaltam, hogy irjak-e draga host szuleimnek, h nem otthon toltom az ejszakat. De gondoltam minek, hisz sosem talalkozunk a hetvegen, minek hivnak ra fel a figyelmet, foleg h egy kicsit sem erdeklik mi van velem. Igy nem irtam nekik. Masnap delutan persze kaptam az sms-t hogy hol vagyok....prima. Hetfon volt az igazi Halloween nap es apuka megkert tartsak a lanyokkal. Evelyn hercegnonek, Agi kutyanak, h.a. banyanak oltozott!!Kezdetet vette a halal izgalmas trick or treat...:))) Vegigmentunk a hazakon ahol volt diszites es ultek kint oda betertunk edessegert. A gyerekeknek annyit kell mondani trick or treat majd kapjak a marek edesseget. Hogy mi az ertelme ennek nem tudom, de nyilvanvalo hogy elveztek:) Agi ugy dontott nem veszi igenybe a kis szatyrat amibe az edesseget kell gyujteni, a kezeben tartotta egesz ido alatt mig tudatosult benne, hogy kivitelezhetetlen,hogy kicsiny markaba gyujtse az osszeset EDIMMM!!Anyuka kerte tegye bele, a valasza az volt: "nem koszonom, setalni akarok":))))

Anyka: Agi, put it the bag!
Agi: noo, i wanna walk

:)))

Sok kijelentest meg nem ert, lassaban fejlodik a beszedben de nem baj, o ilyen:))




7-kor vegeztunk majd rohantam be a varosba Manhattan-be a paradera, ami eleg jonak igerkezett! Rozival talalkoztunk east village-ben ahol mar jo nagy tomeg volt, nem sokat lattunk de nem is kellett, mert a tomegben volt boven elegendo orult maskaras:))) Ezert is szeretem New Yorkot, mert itt bele adnak apait anyait ha unneplesrol van szo, elnem tudjatok kepzelni milyen orult jelmezeket lattunk. Nahjo csinaltam par kepet termeszetesen:




A parade utan rohantunk Paulina szulinapjat megunnepelni egy kozeli etteremben. Eleg jo kis helynek tunt jajj nem sziporkazik a szokincsem...ha jol emlekszem en a szokasosat rendeltem, csirke vegyes zoldseggel. Szegeny Rozi kapott vmi hal izu vmit, nem is ette meg. Sajnos nem lesz a kedvencem a thai konyha mert sok eteluk ilyen leves szeru, hal szoszos, annak ellenere, hogy csirkeset rendelsz.

A heten semmi hasznosat nem tettem azon kivul, hogy minden delelott 2-3 orat aludtam amitol persze meg faradtabb lettem. Le kell szoknom errol
.
A futest bekapcsoltak a hazban...nem tudom panaszkodhatom-e, de rettenetes szag van a hazban. Bizony szaga van a futesnek...Ez egy regi haz, radiatorokkal. Ha a futes bekapcsol a radiator elkezd kifujni valamit, es idonkent jo eros kalapacsolast hallat. Es olykor az egesz haz ritmikus kalapacsolastol zeng. Ez utobbi kezd megszunni de a szag megmaradt. A csalad szerint ez teljesen normalis. Mivel alkalmazkodni kell, az ablakom mindig resnyire nyitom. De inkabb fazom mint, hogy ezt szagoljam;) 
Szombaton Biankaval talalkoztam, elmentunk a central parkba. Imadom! Minden gyunyoru oszi szinekben pompazik!!!A keleti oldalra mentunk az 5-ik sugarut feloli sarokra. Aholis van egy hatalmas szikla, amirol ra latni egy hidra.






Vasarnap neki indultam egyedul, a hires nagy marathon volt a varosban amit mindenkeppen megakartam nezni. Rozi Hamptonson volt, Laceyeket nem erdekelte a marathon. Mivel mar kellett egy kis magany jol is esett a csendes kis sziget levegoje. A libegovel jutottam a szigetre amirol ralattam a futamra, fura erzes volt a zajos utcak utan a csendes szigeten setalni. Nem tudom mert nem nepszeru ez a hely. Talan mert nyugdijasok lakjak? Nem tudom...

A kovetkezo hetvegen a noverem erkezett angliabol. Hosszu faraszto hetunk volt, mivel munka utan egybol mentunk turistaskodni. Probaltam mindent megmutatni neki, remelem sikerult.


Szombat este a csaladdal kellett mennem upper east side-ra mentunk vmi rokonlatogatasra. Nem vagyok egy verbeli aupair igy alapbol nem orultem a "meghivasnak" mivel dolgoznom kellett ott, nem mulatozni. A 94 utca 5 sugarut kornyeken voltunk ha valakinek ez segit. A lakas ahova mentunk csilliardos erteku lehet, el sem tudjatok kepzelni mennyi millio van benne. Alom konhyajuk van chef-el, aki non stop sutesben fozesben van, pont mint a filmekben. Sajnos meglepo modon nekem a gyerek menu dukalt haha haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. De nem voltam elkeseredve tekintve, hogy elegge ehezesben vagyok mar par napja. Valami makaroni volt zoldbabbal meg hamis ceasar salival. A haz gyerekei nagyon jolneveltek az egyik kisfiu fel orat jatszott a 2 eves Agimmal ami szamomra meglepo volt hisz a nagyonizgalmas focit hagyta abba, hogy egy 2 evessel jatszon, edi...Taxival mentunk oda, en anyuka es a ket lany. Az ut elejet nagyon elveztem hisz a brooklyn hidon mentunk at majd vegig manhattan menten igy jo sok mindent lathattam mas szemszogbol. Viszont feluton szegeny nagylany gyomra nem birta....anyuka salja latta karat:( Tehat ezutan a szagok kellokepp elvettek a kedvem mindentol. Elvileg 9kor leleptunk volna apuka jott ertunk. Persze, hogy 10 lett belolle... apukanak gondjai vannak az alkoszonessel, kb fel orat vartunk lent ra a hall-ban mikor is a gyenge idegzetu aupair(en) felmentem h megnezzem mi a franc van mar, mindenki kabatban, o meg kenyelmesen uldogelt es csevereszett. 

Vasarnap este Adollal talalkoztam, akirol eddig azt tudhatjatok, hogy nem kedveltem mert szerintem onzo es csak a maga erdekeit nezi. Na hat csunyan szembesulnom kellett a tennyel, hogy felreismertem. Ez a masik dolog amit itt megtanultam ebbol meg masbol is kifolyolag. Sose itelj elsore, SE masodikra SE harmadikra. Es minden embert mashogy kell kezelni van akivel nem lehet hosszutavon tobb orat, napot eltolteni de onnet meg lehettek a vilag legjobb baratnoi, es van akivel orakat tudsz eltolteni de megis 1 perc alatt osszevesztek. Tehat itt megtanultam, soha az eletben nem fogok itelkezni mindenki olyan amilyen. 

Vasarnap Adollal elmentunk vacsizni egy kinai etterembe, majd a Brooklyn hid labahoz mentunk ahol egy kisebb fotosorozatot keszitettunk haha.








 Nah mara elbucsuzom, remelem hamarosan lesz megint energiam.

Puszik & Csok M.-nak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése