2011. június 6.

Departure city: Vienna!

Sikerült elintézni, hogy Bécsből mehessek így a repjegy hozzájárulás is csökkent (bár az oda út ktg.-e majdnem a különbözet,sebaj), és nem mellesleg nem egyedül fogok utazni. Jah, és talán még az is pozitívum, hogy közvetlen járattal megyünk New York-ig. Bár ahogy megnéztem a menetrendet, Július 5-én nem megy JFK-re repülő.

  
Megérkeztek az "utikönyvecskéim" is, annak ellenére, hogy jucika rossz címet adott meg, vmiért lemaradt a házszám haha. Sajnos az amcsi címeket még nem annyira ismerem. De tanultam a hibából. Pont egy nappal az előtt érkezett volna meg a könyv mint ahogy az ismerősöm haza indult volna Magyarországra. Mivel lefelejtettem a házszámot  a UPS-es emberke nem vitte ki a küldeményem, de szerencsére az ismerősöm elment érte, így tegnap már a kezemben tarthattam eme könyveket:)))

Csilli is ezt a könyvet kapta meg még annó a családjától. Mivel én nem kaptam, így megrendeltem magam:). Egyet Brooklyn-ról egyet New York City-ről. Tele van térképekkel, étterem, bolt ajánlatokkal. Brooklynt kerületenként mutatja be, amiről már elkezdtem írni egy bejegyzést, ugyanis nagyon érdekes mindegyik részének saját története van!

Hamarosan jelentkezem!



11 megjegyzés:

  1. Juhúúú! :) Örülök, hogy minden rendben.
    Pedig én meg most bizonytalanodtam el, hogy nem is Bécsből akarok majd indulni, inkább Pestről...hajajj, de hogy addig még el is kellene jutnom...azt hittem egyszerűbb lesz ez a családkeresősdi! :)
    Már kevesebb, mint egy hónap! ;)
    Várjuk a Brooklyn-os bejegyzést!

    Puszi:
    Vivi

    VálaszTörlés
  2. Rég hallottam felőled Csajszi. sajnos nem volt sok időm mostanában se írni se olvasni... de most mindkettőt bepótoltam :):). Örülök, hogy a terveid szerint alakulnak a dolgok... See ya soon :):)

    VálaszTörlés
  3. Vivi, remélem hamarosan megtalálod te is a családod, van aki szerencsés és az első, második család lesz az igazi, de van akinek csak a 13-ik!
    Várom majd az USA-s blogod!!!!:)

    DÓRIIIIII, most olvasom az új bejegyzésed!!Azért hagyj meg helyeket amiket még együtt feltudunk fedezni ha ha!puszillak

    VálaszTörlés
  4. hagyok ne izgulj... és ajó helyekre pedig amúgy is szívesen visszatérek... és hát ott van nekünk Chichago is:)))...ahova még majd a nagy hideg előtt kéne elmennünk...
    See you soon:)

    VálaszTörlés
  5. Szia,

    Bocsi, hogy így ismeretlenül írok, de rátaláltam az oldalra és nagyon tetszik, sok hasznos információt tartalmaz. Nekem is nagy álmom, hogy kijussak New York-ba au pair-kedni. Annál az ügynökségnél, amelyikkel te mész alapkövetelmény, hogy legyen jogosítványod? Köszönöm előre is a válaszod. Sok sikert a kinti élethez és gratulálok!

    VálaszTörlés
  6. Nóri, igen kell h legyen jogsid ha az usa-ba szeretnél menni aupairkedni, de ha angliába vagy európán belül akkor nem kell:)

    VálaszTörlés
  7. Szió!Sajnos én még nem kaptam tőled üzit sem e-mailben sem pedig a facebookon :( De gondolom most eléggé elfoglat vagy meg minden... Ha majd lesz egy kis időd írj légyszi. Köszi!

    VálaszTörlés
  8. Lilla, pedig mindkét helyre ment üzi...most megint írtam a facebook-odra is meg ide is: izsaklilla@gmail.com

    nézd meg megkaptad-e, ha nem akkor vmi másik email címet adj. Van időm, amíg itthon vagyok:)

    VálaszTörlés
  9. Jaj, legyen már július 5, izgis beszámolókat szeretnék már olvasgatni! :)

    VálaszTörlés
  10. Latom letrejott a kapcsolat Lilla es Juca kozott :) Eljen!
    July 5 is just around the corner! :)

    VálaszTörlés
  11. Szia Juca, mivel telnek napjaid mostanság, mivel múlasztod az időt? Bírsz mással is foglalkozni a nagy kirándulás előtt? Ugye nem :D
    A n d i :)

    VálaszTörlés